Mobiltelefon

Telefoni

Här har vi samlat all information som rör telefoni. Du kan läsa om våra telefonitjänster och få hjälp med hur du använder dem. Du hittar även information om sortiment och priser samt länkar till beställningsformulär för alla typer av telefonibeställningar.


Den nya telefonilösningen

Under 2017 infördes en ny telefonilösning för Linnéuniversitetet. Lösningen innebär en rad nya funktioner, bland annat en användarvänlig app, Telia Touchpoint Plus. I appen kan du enkelt hänvisa dig, koppla samtal till kollegor, chatta, söka fram kollegor och se deras status i företagskatalogen med mera. Information om hur du kommer igång med Touchpoint-appen finns på sidan Guider i vänstermenyn.

Den nya telefonilösningen innebär också att mobiltelefoner anskaffas via ett leasingavtal. Varje telefon hyrs på 24 månader och byts därefter ut. De flesta medarbetare som endast haft en fast telefon har tilldelats en mobiltelefon med tillhörande abonnemang (mobil anknytning). Medarbetare med mobiltelefon har behållit sin telefon men fått en ny abonnemangsform med utökad funktionalitet. Information om de olika abonnemangen hittar du på sidan Sortiment i vänstermenyn.


Kontakt

För att kontakta Infocenter, ring 7146 (0772-28 80 00 om du ringer externt) eller fyll i ett kontaktformulär.