Linnémöten

Linnémötens uppgift är att ge er professionellt stöd med planering och genomförande av konferenser och evenemang samt att stärka Linnéuniversitetets varumärke. Linnémöten är ett samarbete mellan Kommunikationsavdelningen och Lokal-och serviceavdelningen.

Om du planerar en konferens eller ett evenemang är du varmt välkommen att höra av dig till oss. Ju tidigare vi blir inkopplade, desto bättre möjligheter har vi att hjälpa till.

För dig som konferensarrangör kan ett samarbete med oss innebära:

  • Mer kostnadseffektiva konferenser
  • Mer tid till att jobba med konferensens innehåll
  • Ett kommunikativt stöd och marknadsföring
  • Förbättrad service till konferensdeltagarna

Hur gör man?

1. Utse en projektledare för konferensen.
2. Mejla en Evenemangsförfrågan till oss (redan vid projektstart och innan Call for papers skickas ut).
3. Vi bokar ett uppstartsmöte och går igenom era behov och sedan lägger vi upp en plan för samarbetet.

De tjänster vi erbjuder finns under Tjänster och stöd

Kontakta oss!